Elio Di Rupo komt uit de kast…


Hier en daar beginnen er een paar ‘overzichtjes’ over de inhoud van de (in)formateursnota van Di Rupo op te duiken. Totdat de volledige tekst naar buiten komt ga ik hier niet teveel commentaar schrijven.

Het feit dat hij ‘iets’ gaat doen met de ambtenarenpensioenen, zo’n beetje mijn dada, ziet er veel belovend uit maar ook niet meer dan dat… Verder kunnen we ook de zgn ‘open brief’ van de vakbonden beschouwen als ‘show voor de vorm’. Alleen al vanwege het tijdstip (veel te laat) en de inhoud (veel te vaag).

Net als de rest van de bevolking ben ik benieuwd wat hij ervan heeft gebakken, en uiteraard zal ik het geheel vergelijken met hetgeen ik bij het begin van zijn opdracht ‘aangebracht‘ heb… Evenwel : politici blijven politici, dus maak ik mij niet teveel illusies. Het zal zoals altijd zijn : het slachtoffer draagt de kosten van het wanbeleid van de ‘alleskunners’

Over lijfeigene

tankwagenchauffeur, professioneel zwerver, vroeger altijd op stap met een lading chemie, nu niet verder dan de dorpsrand wegens goedkope 'import-collega' .. Buiten dat ben ik een van die miljoenen getergde burgers die het spuugzat zijn om op te draaien voor de sotternijen van een ander of te moeten instaan voor het luilekkerleventje van een klein leger 'overheids-werk(?)nemers' dat nog nooit 1 vinger heeft uitgestoken om de economie of de welvaart te verbeteren. Voor de goede orde : ik ben allergisch voor ambtenaren en dat al sinds mijn 11 jaar. Ge moet niet vragen, stelletje imbecielen...
Dit bericht werd geplaatst in Belgie, Formatie, politiek en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.